DEL

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Det behøver ikke nødvendigvis være supersvært at få mere motion ind i hverdagen. Du behøver faktisk ikke yde ret meget for at forbrænde flere kalorier eller på flere daglige skridt ind på kontoen. Læs bare med her, hvis du vil kende de små tricks.

Pedaltræner til indendørsbrug  

En pedaltræner er virkelig smart! Den fylder ikke ret meget, og så kan den bruges de fleste steder i hjemmet. Det kunne eksempelvis være på en stol, i en sofa eller endda i sengen. Mulighederne er virkelig mange! Desuden er pedaltræneren så smart, at den både kan bruges til arme og ben, og den giver derfor en ret alsidig træning. Især ældre har rigtig godt af at benytte sig af en pedaltræner, da denne type bevægelse virkelig sætter gang i blodomløbet. Så hvis du ikke får lavet ret meget sport i din hverdag, kan en så simpel ting som en pedaltræner virkelig gøre en kæmpe forskel for dig og dit fysiske velvære. Derudover er en pedaltræner virkelig diskret, og den kan gemmes væk i skabet.

Vælg trapperne og gåture fremfor elevator og bil

Du kan få meget mere motion ind i din hverdag, hvis du tager de helt små og gode valg undervejs igennem din dag. En så simpel ting som at vælge trapperne fremfor elevatoren kan gøre en kæmpe forskel, selvom du muligvis ikke helt altid tænker over det. At gå på trapper er virkelig godt for dine benmuskler. Det samme gælder at droppe den lille køretur i bil i ny og næ. Hvis du ikke skal ret langt kan en gåtur virkelig gøre underværker. Hvis du synes, at det tager for lang tid at gå til din destination, kan du også sagtens hoppe på cyklen. Pointen er blot, at du bruger din krop mere, end du ville gøre i en bil.